luni, 12 ianuarie 2009

Cu pasi repezi de final

Proiectul nostru se apropie de sfarsit.

Echipa Green-Link multumeste tuturor celor care s-au aratat interesati de articolele noastre, au comentat, au propus sau au venit cu idei.

Speram ca am fost cat de cat de ajutor in introducerea interfetelor web si ca ati aflat cate ceva nou din articolele si temele noastre.

Nu am fost o firma asa cum ar fi trebuit. Si nu am vandut nici cunostinte, nici proiecte.
Ne-a placut mai mult ca organizatie non-profit :).

Echipa GreenLink

Un comentariu:

Liviu spunea...

1. Orice proiect trebuie sa ajunga la final - asa am invatat eu la CI semestrul acesta. Proiectul este o activitate temporara cu data clara de finalizare. Deci era normal sa ajungeti la final. Bravo!
2. Orice proiect se poate continua cu un alt proiect - tot la CI am invatat :D
3. E bine si ONG; totusi, statistic, s-a observat ca profitul motiveaza oamenii foarte tare. Nu se stie de ce exact toata lumea doreste sa obtina cat mai multi bani.