miercuri, 23 septembrie 2009

JSP sau PHP?

In ultimul semestru de facultate, am avut o materie care se numea "Programare web". In mare, la curs, am reluat continutul laboratoarelor de IOM, cu precizarea ca IOM-ul a fost mult mai interesant din punctul asta de vedere. Laboratorul insa se baza pe php (am avut si un proiect extins pe teme, care consta in elaborarea unui site cu un continut dinamic si o baza de date).
[Deci in ultimul an tot m-am jucat cu mysql, jsp si php, asta impotriva vointei mele].

Pe la ultimele laboratoare de PW[Programare Web], am intrat in polemica cu asistentul: eu consideram ca jsp-urile sunt mult mai tari decat php-ul; el a fost total impotriva, avand o reactie organica de fiecare daca cand aduceam un argument pro [bine, exagerez]. Principala lui obiectie era ca unui jsp ii ia un car de ani pana sa se incarce, in comparatie cu un fisier php. True, true ... dar nu suficient pentru mine.

So, care ar fi avantajele php-ului pana la urma?

P.S. Nu am sa vorbesc de ASP. No way! [o sa am aceeasi reactie organica]

Niciun comentariu: