duminică, 11 ianuarie 2009

Google Code Search

Google ofera si cautare in codul sursa al programelor indexate.

Acest lucru poate fi util si cand doriti sa cautati repede doar un rand-doua de cod, vrand sa vedeti doar sintaxa unor comenzi, si cand doriti sa gasiti proiecte "intregi" intr-un anumit limbaj de programare.

Detalii despre cum se poate face o astfel de cautare si cum se poate adauga google code search in search bar in mozila sunt date in articolul nostru de pe site. Il puteti vedea aici.

Daca aveti comentarii, sugestii, idei referitoare la articol va rog sa le postati aici.

Un comentariu:

Maria spunea...

Mi-a placut articolul asta :) Chiar mi-am cautat zilele trecute ceva pe Google Code, si s-o spun sincer, cred ca nu stiam ca exista, sau chiar nu-l folosisem niciodata :P
Am vazut la tine smecheria aia, cu stringul de cautare precedat de lang:C# (de ex)... pt cautare cod sursa in C#.

Acum stiu sa caut cod similar cu ce am de facut, sa aflu cum au facut si altii... dintre care si-au uploadat codul, desigur!
E o initiativa tare utila de la Google :)